Çarşamba, Mayıs 27

27 Mayıs'ı Yazmayacağım

...

Bugün 27 Mayıs. "Darbe"nin (devrim değil ulan mal) yıldönümü.

Güzel bir okuma için bkz.:
http://www.derindusunce.org/2009/05/27/aldigin-nefesi-ben-yarattim-ulan-%e2%80%93-27-mayis-ozel/

Evet, ben bugün siyaset, militarizm, vesayet mesayet yazmak istemiyorum. Gına durumları.

...

Eskiden Kanal D'de bir çocuk programı vardı. Erkek kardeşimle geyik malzemesi çıkarmak için izlerdik, belki de tombiş Yıldız Asyalı için. (Benim çocukluğum daha eski çocuk programlarına denk gelir, mesela Dinozorus, daha tombiş Çiçek Dilligil sunardı, dergisini bile almıştım, Hugo'yu ise sevmezdim, ben Wolfeinstein, Fifa 95, Striker, Euro 92, Duke Nukem, Sango Fighter falan oynarken, o pek basit gelirdi.)

Konuyu dağıtmak istemem, zira bugün çene düşürmece istemiyorum. Serdar Turgut'un fikirsel salınımlarıyla bizimle aslında taşşak geçtiğini yazacaktım, onu da dün Alper Görmüş yazmış.

Çocuk programına dönelim. Şarkısı vardı,

Merhaba Doğan Güneş
Merhaba Bulut Kardeş
Merhaba Güzel Çiçek
Merhaba Sevgili Çocuklar
Merhaba Hepinize

Biz kardeşimle şöyle söylerdik, gülme krizleriyle,

Merhaba Doğan Güreş
Merhaba Çevik Bir
Merhaba Kenan Evren
Merhaba Genelkurmay
Merhaba Hepinize

Valla söylerdik böyle. Yeminlen bak.

...

Militarizmden, vesayetten falan bahsetmeyecektim dimi? Şimdi düşünüyorum da, kanımıza işlemiş lan.

Tamam sustum.

...

Hiç yorum yok: