Çarşamba, Haziran 17

Yorumsuz...



Adı geçen yeni nesil "memleketimden insan manzaraları" ve de insanların self-teşhir platformu, beni mütemadiyen ahlaksızlığa zorluyor efenim, muntazaman ipneliğe zorluyor.
.
Kendimi zor tutuyorum, kırıcı yorumlar yapmamak için.
.
Zira ben de bu aşağılığın üyesiyim, ben de bir bakıma kendimi teşhir ediyorum.
.
Bana tek faydası, yılların, şehirlerin içinden, arayıp soramayacağım, ve beni arayıp sormalarını bekleyemeyeceğim insanların her daim "elimin altında" olması. (Konuyla alakalı olarak bkz. Aslolan Yalnızlık, bu blog)
.
Lakin zararı da, insanlardan tiksinmek olabiliyor.
.
Çoğunluğun seviyesini görüp kendinize / üç-beş dostunuza şükretmek cepte dursun.
.
Mantık evliliği yaptığı kendinden 10 yaş büyük kocasıyla sürdüğü jet-set (!) hayatının yapmacık gülücüklerini "mutluluk tabloları" diye gözünüze sokan "friend"inize ":) cnmmm çok güsell çıkmışsınnn bişi sorcam amca kim?" diye yorum yazmamak için sizi tutan, eski günlerdeki "gülücüklerinin ardında yatan dramı bir tek sizinle paylaştığı" dostluğunuz, tabi bir yanda, kırgın ayrılmanıza sebep, "sınıf farkından" süründürüp ayrıldığı, üç sene hayatını zindan ettiği eski "boy-friend"i var, sizin yakın arkadaşınız.
.
Bir de, arkadaşlarınızın falan yaptığı yorumlardan siz de haberdar oluyorsunuz, el alemin event fotoğraflarını dikizleyebiliyorsunuz.
.
Ve işte son nokta,
.
Çok sevdiğim, harbi mi harbi bir kız arkadaşım, üniversitedeki kankamla tanıştırıp evlendirdiğimiz bir İstanbul kızı canımız ciğerimiz, bir (elbette kız) arkadaşının düğün fotoğrafına yorum yapıyor işte, kutluyor falan.
.
El-cevap,
.
kızım yaaa evlilik çok güzelmiş :) inşallah en az senin kadar mutlu oluruz bebişim
.
Valla ötesi yok babalar der, uzarım arkadaş.
.
Samimiyetle kalınız.
.
...
.
(bkz.oehh)
.
Not. Yazıyı tekrar okuyunca, evet, insanların arkasından konuşmak da bir başka iğrençlik olmalı. Kendimden de tiksindim lan. Gidip köye yerleşecem arınmak için, inek boku iyidir.

Hiç yorum yok: