Cumartesi, Haziran 13

Hiçbir Şeye Saygın Kalmamış Hacı...

...

Bana böyle hatun gerek başkan.

Bir psikopat arkadaşın şahane özetlediği gibi, "ben ona bi tane kapakladım mı, o da bana bi tane kapatacak!" ...

Ha, sen bundan şiddet çıkarıyosan, hayvan olan ben değilim (bir ipucu: senin zihniyetin).

Bu "zihniyet, algı, felsefe , kamasutra etc." topuna da çok girmemek lazım tosun, zira biliyosun en baba bilgelik, bir gün öleceğimizin farkına varmak (bkz. oehh), bu kodumunun "sınırlı" algı dünyasında (limited'ül fena halde el kapasiti vel idrak-ı insani ve de aczi, yellenilesi / kusulası seviyede eziğiz yani insan intelicınsi olarak, o derece).

Big bang'a kadar gitmeden, mevzuyla tebelleş olalım, bek agen falan yani.

Hacı şimdi bu hatun kısmısının (gömleksiz yaka-ince bıyık-genizden telaffuz abilerimiz için tercümesi - nisa taifesinin) entelektüel dünyasından ve de yapı (in törkiş, sıtırakçır) itibarından mütevellit, pek hoş, pek gereksiz tepkileri felan mevcuttur ki, burada girişmeyi gereksiz addederim (koz ay niid dım mieen, yu anısteeğn!), ki zati madafaka pek bi güzel özetlemiş (aynı fikirdeyim demedim sevgili bağyanlar, fena halde politikılli korektim ve de pragmatik falan yani, yersek). Aha da üşenmeyin a dostlar, http://madafakabasmaz.blogspot.com/2009/05/kadnlar-neden-gerizekal-yuzyln.html ha okisanuz ne gaybedersunuz da! (ha pu da pizim puralara tercume amcoğlu)

Diyorum ki, bana geyik yapma lan. Kaçınızın şirazesini gördük, tanıdık, inceledik.

Güçlü ol, canımı yi (aa indirimde avakado var balım, yin mi).

Lakin, behemehal, binaenaleyh, filhakika, beni adam edebilecek hatun şu iğrenç fıkradaki hatundur vesselam (a.s.),

lavuğun tekine soruyolar taam mı, la senun garuyla nasu boyle mutlu mesut geçiniysuuz, pisirik misun anua goduum falan hesaaabı, lavuk da ezik ezik anlatıyor, görelim hanım soylamış, haçan da nasıl soylamış daaa, aydur:

şincu a dostlar ben bu avradu aldum sene yetmiş dokuz, daha bi sene var kolektif / nizami tecavüze netekim, köyde düğün müğün pok pisür derken fantazi bu ya, atladuk atlara (gece vakti?!), gerdeğin yolinu tuttuk hacım. ben onde, taze gelun arkada (bkz. ataerkil toplum, daha taşaklı ifade için bkz. pederşahi cemiyet) gidiyruk benim dallama atun ayağı tokezler hatun pir! der, noliy la demeden neyse siktiret derum malum akıl başka yerde da. derken derken benum gerizekalı at bi daa tokezler hatun der iki! ne olduğunu anlamadan at bi daa tokezler ve hatun uç! dediği gibi laz ziya karakterlu pederinun duğun hediyesu revolveri çıkarii ata altı tane patlatii da pisikopat. manzaranin dehşetine binaen dayanamadum napiysun la manyak karu diye çıkıştım, hatun baa bakıp ne dese beğenisuz, pir! ben da o gün bu gün hatunun pir deduğuni iki etmedum da. (PUAHAHAAHHAHAAAA)
bitti.

Evet dostlar. Geyiğinize sokayım, geyik bi tarafa, hatun dediğin kişi, bi gecelik, bi senelik, daha güzeli cepte olana kadar vs. değilse, ömürlükse, o işin mevzusu 25 yıllık geyik jargonumuzu aşan incelikler içerir, benim meşrebimce (Türk, doğru, çalışkan, ve de gelişmişlik sıralamasında Etiyopya'yı geride bırakabilme hedefine kilitlenmiş...).

Yaa işte hacım, kısmen tanıdın beni, gericinin tekiyim gördüğün gibi, ergenlik öncesi mutlu çocukluğumu geri istiyorum hüleeeaaaayn derken geriyorum her daim titreyesice gönül telinizi.

Velhasılı geyik, ben, aynı adamla on yüz bin milyon baloncuk kere sevişmiş olmaktan olsa gerek, başka dimağların tad(lar)ını köpek gibi merak eden -isteyen- evli namuslu türk bağyanlar gördüm, tanıdım (incelemedim). Türk erkeee mevzuuna girersek de, aldatmayan adam tanıdım mı, düşünsem sabaha kadar RAM kaplar şimdi o yağlı iğrenç beynimde ve de sabaha kadar scanning yazar, sabah kaç result döner, bilinmez.

İşte o ciddi, mesaj kaygılı, sosyolojik son babalar, ve işte o beklenen son; evlilik dediğin, tüm bu saçmalıkların dışında, gösterişin, yapmacığın, buldumcuğun, yalan dolanın ötesinde olmalı. Hatun dediğin hatun, adamı adam etmeli (ironi yapmıyom lan, ciddiyim), valla bak.

Bi tane koydu mu delikanlı gibi, kendime getirmeli beni.

Okuyup bu yazıyı, başlıktaki cümleyi kurabilmeli kendiliğinden. Sonra "Eyvallah bacı!" cevabını aldığında surat etmek falan bi yana, ağız burun girişebilmeli, muay-thai tokadını yedi mi, Osmanlı şamarını kapatabilmeli. Palabıyıklı çocuklar doğurabilmeli bakkala yollamak için.

...

Hiç yorum yok: