Perşembe, Haziran 4

Mihriban...

...

Mihriban

Sarı saçlarına deli gönlümü
Bağlamıştın,çözülmüyor mihriban
Ayrılıktan zor belleme ölümü
Görmeyince sezilmiyor mihriban

Yar,deyince kalem elden düşüyor
Gözlerim görmüyor aklım şaşıyor
Lambada titreyen alev üşüyor
Aşk kağıda yazılmıyor mihriban

Önce naz sonra söz ve sonra hile
Sevilen seveni düşürür dile
Seneler asırlar değişse bile
Eski töre bozulmuyor mihriban

Tabiplerde ilaç yoktur yarama
Aşk değince ötesini arama
Her nesnenin bir bitimi var ama
Aşka hudut cizilmiyor mihriban

Boşa bağlanmış bülbül gülüne
Kar koysan köz olur aşkın külüne
Şaştım karabahtım tahammülüne
Taşa çalsam ezilmiyor mihriban

Tarife sığmıyor aşkın anlamı
Ancak çeken bilir bu derdi gamı
Bir kördüğüm baştan sona tamamı
Çözemedim çözülmüyor mihriban

Abdürrahim Karakoç

8 yorum:

Angel of the morning dedi ki...

"Lambada titreyen alev ushuyor "
How cold it must be.

Shere Khan dedi ki...

hoşgeldin angel. süper bi tanım dimi. alevin titremesinden üşümeyi çıkarmak, mükemmel.

ayrıca (bkz.candle in the wind)

Angel of the morning dedi ki...

Hoshbulduk sweety.

Shere Khan dedi ki...

tanış mıyız acep diye düşündüm bi an, ama sweety falan dediğine göre, demek dedim tanış değiliz. demedim mi?

Angel of the morning dedi ki...

Cogu zaman her ne kadar kishi bilinmesede duygular o kadar tanidik ki sadece bir insan sicakligi , bir guler yuz ,bir merhaba , bir sessizce basi kenara dogru soyle egmede o uzaklikta herkes.
Guzel kal

Shere Khan dedi ki...

acı/sası/kekremsi adamın teki için kullandığın "sweety" ifadenden olayı herhalde tanış olmadığımıza bağlamışkene, bu güzel sözlerin şaşırttı ne yalan söyliim.

evet, ay egrii vit yu sabah melee, ebsolutlii.

bu sabah, ürpertili bir rüzgarın, durgun bir manzara (orman, göl, çöl, şehir, ırmak, deniz?) eşliğinde insanı dinlendirdiği bir sabah olabilir mi?

ben, güzel olduğumu falan düşünmüyorum.

ama şöyle dedim, demek, güzellik merama yansır.

yorumunu okuduğum an.

eyvallah encıl!

Angel of the morning dedi ki...

"My actions make me beautiful"
Ash Wednesday(Kitap)
Ethan Hawke

Shere Khan dedi ki...

"Güzellik sokaktadır."

anarşist aforizmalardan

(icmihrak.blogspot.com)