Salı, Haziran 2

İğrenç Adamlar

...

http://www.sabah.com.tr/Yazarlar/akoz/2009/06/02/bu_bildiriye_imza_atanlari_ne_yapmali

Kendi rektörümü hatırladım, Emin Alıcı'yı. Araştırınız, bir dönemin "Kubilay oluruz..." geyiklerinin elebaşısı.

Dokuz Eylül boktan bir yüksek lise'ydi, vatandaş cumhuriyeti kurtarıyordu.

Dünya'nın ilk 500'ünde üniversitemiz yok (utanın be utanın!), bu sik kafalılar boğazlarına kadar siyasete batmış durumda.

Kendi gömdükleri mayınları çıkaramayacaklarını "disiplin ve kararlılıkla" söylerken -bütçenin yarısını iç ederek, her konuda yüksek (!) fikirlerini tekrar tekrar emir buyurmalarındaki disiplin ve kararlılıkla- yüzü kızarmayanların, hala efelenebilenlerin, millete hala aynı "vatanseverlikleri" satabilenlerin ve onların tüm yalakalarının batmış oldukları gibi.

Birbirlerinin ayağını kaydırmalar, resmi ideoloji hezeyanları, baskı atmosferi yaratmalar, etkilemeler, ezmeler, itaat kültüründen faydalanmalar, devletten nemalanmalar, zümre hakkı olarak görmeler, "vatan"ı sahiplenmeler, toplum mühendislikleri, fişlemeler, siyasetler ... kendi işleri dışında herşey.

Paslı çiviler sizi. Çıkarlarınızı, ayrıcalıklarınızı kolluyorsunuz.

Tarihsel yalanlarınızla beyin yıkıyorsunuz. Medyayla, sizden beslenmeli "kıçımın burjuvası"yla aynı yataktasınız.

Hepinizden nefret ediyorum.

Tüm halkçılığımla, bireyciliğimle, insan sevgimle, sizden nefret ediyorum.

Gönüllü yalakalarınızdan da tiksiniyorum.

...

Çetin Altan'ın deyişiyle "20-25 yıl süreceğe benzer" bir dalgalanma süreci.

Ama sikeee sikeee tasfiye olacaksınız.

Birinci Cumhurbaşkanı'nın adını da daha fazla kullanamayacaksınız. O da yaşasaydı, eminim sizlerden utanırdı.

...

Sonradan Gelen Edit: Evet fazla "Agrasifiiiiim! Gompleksliyiiiiiim!" bi yazı olmuş. Fark ettim. Gençliğime veriniz. Heyecanlı velet işte.
(bkz. memen goluma değdi panik oldum)

Hiç yorum yok: