Perşembe, Ağustos 27

Sisteminize Sokayım


...

Beşe aldığını ona sat.

Müşterinin gazını al.

Ciğeri beş para etmez insanlarla iyi geçinmeye bak.

Üstünü yala.

Astını sömür.

Sürekli çevre edin.

Yalancı yalancı sırıt.

Yalan dinle.

Yalan söyle.

Küçüklüklere, şaklabanlıklara tahammül et.

Durumu idare et.

Herkesi idare et.

Kendini idare et.

Açık verme.

Rekabet et.

Kuyu kaz.

İçine at.

Arkadan konuş.

Sana bir şerefsizlik yapana sen iki şerefsizlik yap.

Üstündeki gömleği bile satmaya hazır ol, yeter ki fiyat konuşsunlar.

Kendini çok akıllı zannet.

Kimseye güvenme.

Planla.

İlerle.

İşine bak.

Kazan.

...

Kazandığın üç kuruşu da, milletle karşılaştır.

Kendinle gurur duy, okul arkadaşın senden az kazanıyor.

...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

"......
Su basinda durmusuz
Su serin
Cinar ulu,
Ben siir yaziyorum.
Kedi uyukluyor
Gunes sicak.
Cok sukur yasiyoruz
Suyun savki vuruyor bize
Cinara,bana kediye,gunese birde omrumuze."
Nazim Hikmet

Easy Tiger

Yours

Angel

Y

Ebru dedi ki...

hah aynı ruh haline sahibim şu ara.

Shere Khan dedi ki...

Birkaç film izliyorum, biraz okuyorum, unutmaya çalışıyorum falan.

Sonra sabah oluyor ve aynı döngü yeniden başlıyor.

"Sisteminize sokayım!" demeye devam ediyorum sistemin içinde kaybolurken.

Adsız dedi ki...

nedense ben de ramazan günlerimi öyle bir başıboşluk içerisindeyim ki. boş oturmak anlamıyla karıştırma.

bazı şeyleri düşünüyorum arkadaşlarımı hayatımı , farklı dünyaları, sebeb yok ama ben de mutlu değilim ve huzursuzum eksik veya hatalı birşey var . sistem demeye başladım herhalde.

hayat boktan.

Shere Khan dedi ki...

Yok bu benim dönem dönem içine girdiğim depresif bir "mood" değil.

"Hayat boktan," deyip geçmiyorum da.

Sistemin içinde eriyip giderken, hiçbir karşı eylem yapamazken, en azından tavrımı/safımı belli etmek adına söylemiş olduğum şeyler bunlar.

bir işte çalışmak zorundayım, işçiyim (ücret alan herkes işçidir), hayatın her saniyesinde haksızlıklar var, ve ne yapıyorum; en azından KANIKSAMIYORUM; her birini ilk defa görmüş gibi, her birinden aynı ilk seferindeki yüz ifdesiyle tiksinmiş gibi -hiç değilse sözel olarak- tepki veriyorum.

Belki böylece "sistemin adamı" olmaktan kendimi biraz izale etmiş olurum, en azından.

Ki vicdanım yoruluyor dünyanın / hayatın / insanların şu haline her gün şahit olmaktan.

gp maksimov dedi ki...

benim zevk aldiim sole bi yontem var ama celik gibi bir irade, sabir ve zaman gerektirio: onlarla arkadas olmak. bunlarin korkularini, cinsel fantezilerini kesfedip uzerlerine gitmek. topuklayarak kacarken arkalarindan izlemek, paha bicilmez.

Shere Khan dedi ki...

iyiymiş :)