Pazar, Şubat 21

55 APPROVED

...

Ne mastürbasyon suçluluğu, ne kendini kullandırma pişmanlığı.

Sana ben mavi umutlarla geldim, 23'üm dolmamıştı.

Birşeyler birşeyler, maviydi denizin ya, kendimi sarı Ankara'da buldum.

Hani o epey önyargıyla yaklaştığım, bırakıp gittikten sonra çevreyolundan geçerken "bizim Ankara" diye hissedince onay listeme aldığım Ankara.

Ve sen, yılan hikayesi aşklar gibi, yine sen, sanki hızlı bir iki posta, hızlı bir sabah fingirdeşmesi.

Ve kaçınılmaz son, bu sefer yerini almaya çalışan üç yeni şehrin kollarındayım, senin mavi gözlerine sahip olmayan üç çekingen, üç yaban şehrin.

Ve neyi fark ettim biliyor musun sevgilim, bugün senin için gelirken, o "Havza Kaplıcalarında Şifayap Oldum. K. Atatürk" tabelasına hep güldüğüm Havza'ndan itibaren, senin için de "Bizim Samsun" diye hissettim, ve evim.

Ne mastürbasyon suçluluğu, ne kendini kullandırma pişmanlığı.

Dudaklarına Amasya'dan küçük, Sivas'tan sert bir öpücük kondurup, haremime hoşgeldin diyorum sadece.

...

Hiç yorum yok: