Salı, Temmuz 19

Unutur muyum Lan Seni!



...
Bağlantı
Alttaki resim İzmir'den, 2005. Ortadaki, Dalyan'dan, 2008. Üstteki de şu haberden.

Konuşulur şimdi, biz bu haberleri hep yabancılara yakıştırırdık, ayıp olmadı mı ey ölüm, genç yaşta falan filan. Allah rahmet eylesin, çok üzüldük, değişik adamdı. Yıllardır görüşmediğim arkadaşlarla görüşürüm. Hatta dünya tatlısı annenle babanın telefonlarına ulaşmaya çalışırım.

Yok kardeş, ben sadece sana ulaşmaya çalışacağım. Vefasız da olsam, bilinenini değil, bilinmeyenini bildiğim iddiasında olduğum için. Sana ben bir türlü ulaşırım. Selim Işık'a ulaştığım gibi, genç kalan, güzel kalan sana ulaşırım.

Tasarruf O'nun, sana cennet Dalyan'da, o iyi insanların içinde, durulmuş bir hayat hayal ederdim ya... Allah anne babaya sabır versin, bize taptaze hatıranla, saygıyla seni tekrar göreceğimiz anı beklemek düşüyor kardeşim.

...

1 yorum:

yüksek ökçe dedi ki...

Basiniz sagolsun, Allah rahmet eylesin, ailesine sabirlar versin(amin):(

Genc ölümler daha bir sarsiyor insani:(